Pracownik obsługi sekretariatu - biura - WEBINAR (cz. 1)
Szkolenie w formie WEBINARU, godziny: 10.00-14.15
Jest to cz. 1 kolejnych modułów szkolenia, na jakie Państwa zapraszamy.
Cel szkolenia
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy w biurze, sekretariacie, recepcji - na stanowisku sekretarki - pracownika obsługi biura.
Grupa docelowa
Grupa docelowa:
- osoby pracujące lub chcące pracować w recepcji, sekretariacie, kancelarii, biurze podawczym
- sekretarki, asystentki,
- osoby pracujące lub chcące pracować w dziale obsługi klienta, pracujące
w biurach,
- osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci
- pracownicy przedsiębiorstw, zmieniające stanowiska pracy, pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie pracy w biurze, sekretariacie, kancelarii
- osoby chcące poprawić umiejętności osobiste
Program
Program szkolenia:
1. Organizacja pracy biura
2. Instrukcja kancelaryjna
3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
4. Środki techniczne pracy biurowej
Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia
Zapraszamy
#szkoleniepracownikbiurowy #szkoleniewgrudniu #szkolenieonline #pracownikadministracyjnobiurowy #biuro #organizacjapracywbiurze #organizacja #instrukcjakancelaryjna #srodkitechniczewpracybiurowej #sekretariat #sekretarka #przechowywaniedokumentow #dokumentywfirmie #podzialdokumentow #zasadyprowadzeniakorespondencji #korespondencjawfirmie #obiegkorespondencji
Certyfikaty
tak, zaświadczenie udziału w webinarze
Prowadzący
Pani Iwona Świdurska- trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Biznesplany
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
BHP
Harmonogram
9.45-10.00 logowanie Uczestników
10.00-14.00 szkolenie
Informacje organizacyjne
Zgłoszenia przyjmujemy na adres e-mail:
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: E-learning
Cena: 790 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska