MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Pracownik obsługi sekretariatu - biura - WEBINAR (cz. 1)

Szkolenie w formie WEBINARU, godziny: 10.00-14.15

Jest to cz. 1 kolejnych modułów szkolenia, na jakie Państwa zapraszamy. 

Cel szkolenia

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy w biurze, sekretariacie, recepcji - na stanowisku sekretarki - pracownika obsługi biura.


Grupa docelowa

Grupa docelowa:

- osoby pracujące lub chcące pracować w recepcji, sekretariacie, kancelarii, biurze podawczym

- sekretarki, asystentki,

- osoby pracujące lub chcące pracować w dziale obsługi klienta, pracujące

w biurach,

- osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci

- pracownicy przedsiębiorstw, zmieniające stanowiska pracy, pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie pracy w biurze, sekretariacie, kancelarii

- osoby chcące poprawić umiejętności osobiste


Program

Program szkolenia:

1. Organizacja pracy biura

2. Instrukcja kancelaryjna

3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji

4. Środki techniczne pracy biurowej


Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia

Zapraszamy


#szkoleniepracownikbiurowy #szkoleniewgrudniu #szkolenieonline #pracownikadministracyjnobiurowy #biuro #organizacjapracywbiurze #organizacja #instrukcjakancelaryjna #srodkitechniczewpracybiurowej #sekretariat #sekretarka #przechowywaniedokumentow #dokumentywfirmie #podzialdokumentow #zasadyprowadzeniakorespondencji #korespondencjawfirmie #obiegkorespondencji

Certyfikaty

tak, zaświadczenie udziału w webinarze

Prowadzący

Pani Iwona Świdurska- trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Biznesplany

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

BHP

Harmonogram

9.45-10.00 logowanie Uczestników

10.00-14.00 szkolenie


Informacje organizacyjne

Zgłoszenia przyjmujemy na adres e-mail: 

maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel. 600 43 33 71

Informacje podstawowe

Cena: 790 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska